tisdag, augusti 18, 2009

18 juli Västerås!

Tvillingarnas första äventyr som slutade i kaos!
Jag åkte med Mormor Monalis till Västerås på en konferens.
När vi var påväg hem så ballade blien ur. Mormor sa att hon visste att bilen lät konstigt, hade jag vetat det så hade jag inte velat åka med den bilen. Det är en väldigt rolig och tråkig historia som jag inte orkar skriva ner. Det jag iaf vill tillägga var att när vi stod vid vägkanten kom det en bärgare som var påväg hem för å äta. Det visade sig senare att han hade tvillingpojkar i Dennis ålder. Vilket sammanträffande. Vi kom iaf hem till slut i en hyrbil vid 2 tiden.

Det enda som jag tyckte var bra på den resan var att få träffa Morbror Micke, Moster Christina med sin man och att bergargubben hade tvillingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar