tisdag, augusti 18, 2009

Ultraljud nr 3 (28 juli) 11.00


När jag och Pappa Ronny tittade på dem så såg jag mun och näsa nerifrån på Milton. Som när man tittar från fötterna.
Det var en syn som jag aldrig kommer glömma.

Både Milton och Melvin växer fortfarande som de ska och är väldigt snarlika stora.

Huvudet = 69mm från öra till öra i genomskärning.
Mage = 70mm på Milton och 72mm Melvin

Då fick jag förklarat för mig att de låg lite omlott så det var därför magen är större på höger sida om naveln och att båda ligger med huvet ner i vänster sida och rumpan till höger om naveln med benen så det förklara varför man bara känner sparkar på höger sida!

Efter ultraljudsbesöket kika vi in till Bm för å höra om gördel för mina värkar i bäckenet. Hon skickade oss till Tommy Nygren som skulle fixa en åt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar