lördag, augusti 01, 2009

Ultraljudet den 8 juni




Äntligen var det dags å se om allt e på sin plats. Ronny var nervös, det var ju första gången för han, så de e ju inte så konstigt. Jag va inte så nervös för jag hade ju redan gjort det en gång tidigare för ca 5½ år sen! Vi trodde iaf att det var en flicka som vi skulle döpa till Felicia. Och om det skulle vara en kille så skulle han få heta Nimrod!


Hon som gjorde ultraljudet var min kusins faster. :). Jag la mig på britsen, hon smeta in min mage med den iskalla gelén. så började hon titta, efter en stund sa hon-"men Elisabeth jag ser två här!" Ronny hade ju sagt till mig tidigare att det kanske skulle kunna vara två där inne eftersom han tyckte magen blivit stor så fort!




Jag fick ett flin på läpparna som inte kunde tas bort, jag bara låg där och flinade med ögonen på skärmen! Sen sa jag -"Jaha då får de heta Nim och Rod då!" Ronny tänkte " jaha, då blir de större bil å två av allt man behöver." Även han var ju självklart glad av vetskapen att det var två! Vi ville inte veta vad det skulle bli för kön, men eftersom det nu var två st var allt lättare om man visste könen. Å de var två pojkar!




Vi blev så glada att det var tvillingar som låg i magen, att det var lika roligt att berätta den glada nyheten igen! Det var alltså dubbel glädje och dubbelt så roligt. Vi ville ju ha ett grattis till den andra pojken i magen oxå!

1 kommentar:

  1. Ohh grattis till tvillingpojkar! :D

    Javisst är det hemskt, det värsta med allt är juh att den lilla flickan inte är ensam, det händer många barn i världen. :(

    Kramar Johanna - http://familjenkorb.blogg.se

    SvaraRadera