måndag, september 07, 2009

Stora förväntningar på mig själv!

Två sånna ska jag försöka sy men som tur är så behövs inte dessa på ett tag!
En varsin snytte med lappar i olika färger och läten ska de få så fort jag orkar att sätta igång med att sy dem.
En sådan liggdel fast bredare, som de kan ligga i båda två samtidigt. Antingen i sängen eller någon annanstans där jag vill de ska ligga tryggt och skönt.
Jag har tänkt sy mycket till knoddarna! Dels dessa.
Bärsele i minst två olika format helst tre om jag orkar och har material till det!




Detta babygym










1 kommentar:

  1. Hej.
    Åh ska du få tvillingar - vad roligt. Två pojkar om jag har förstått rätt?
    Grattis till er!

    Kul att du tror det är en tjej, jag har vart den ENDA som trott det, alla tror på pojke. Men inte jag! Hihi, nu när jag visat UL bilder har några läsare skrivit och också trott på tjej. Kul.

    Ja jag håller mycket på med scrapbooking, så bilderna kommer finna sin rätta plats - som alla andra bilder =)

    Grattis än en gång och lycka till nu. Vilken vecka är du i föresten?

    SvaraRadera