fredag, september 11, 2009

Sysslor inför bebishem.

Nu håller jag på att fixa med madrass till skötbordet som vi fått låna av grannen. Jag kommer sätta ut bilder på det senare denna helg. ´

Jag försöker komma ikapp med allt som ska sys till de kommer.

Jag hoppas kunna sy ett mysigt och mjukt babygym snart.

Annars om ni vill veta vad vi behöver som mest för tilfället så är det badhjälp som det heter.
Ni som inte vet vad det är så är det en ställning som man har i badet,
bebisen ligger tryggt i en sån när man badar dem.

Vi vill helst ha 2 för att de ska kunna bada samtidigt, sittandes mot varandra så kanske de till och med kan sparka på varandras fötter.

1 kommentar:

  1. Hello!!:-)
    Tänkte tipsa om vart man kan köpa en badställning/badhjälp, Dessa finns att köpa i Babyland eller Babyproffsens butiker. Jag har köpt min badställning hos babyproffsen. Den är kanonbra!

    http://www.babyproffsen.se

    SvaraRadera