fredag, oktober 09, 2009

Falun

Då ligger man nu på avdelning 37 i väntans tider på att bli snittad på torsdag. Blev inskriven redan i tisdags å då tog vi denna bild

Alla här säger "oj vilken fin och stor mage"

Pojkarna vägde i tisdags ca 3140g nr 1 och 3700g nr 2

Jag har väldigt tråkigt här och är väldigt glad att jag har Ronny som ställer upp så mycket som han gör. Han är den bästa av alla. Kommer oxå att bli en superbra pappa.

Tur att jag hade en liten bärbar dator som jag kan surfa på här. Man får surfa helt gratis här, helt underbart. Man får ett användarnamn och lösenord och sen är det bara att köra.

Ha det bäst nu alla läsare så skriver jag mer sen.

4 kommentarer:

  1. Men wow! De va mig verkligen en fin och stor mage! Önskar er all lycka! Vilken tur du har tillgång till internet, kan tänka mig att det lätt blir trist på ett sjukhus/bb.

    SvaraRadera
  2. Åhh va mysigt att ni får era små pojkar på tordag!! Va underbart!! Minns när jag va inlagd på avd.14 i Karlstad och väntade på att bli snittad... Tyckte det va ganska så mysigt måste jag säga!! Men man saknade ju familjen så himla mycke... Framförallt barnen!! Snittdatum va sagt den 10 mars, men tjejerna ville nått annat. Morronen den 4 mars, vid 7-tiden, så va jag upp på toa, och när jag skulle till å dra upp pyjamasbyxorna tebax, så splaschade det till på toagolvet... Vart värsta pölen av allt vatten som forsade ur mej!! Men jag kunde ju inte bara gå ut från toan utan att torka upp efter mej först... I vilket fall så när de kom och skulle ta BT som vanligt så sa jag som det va, och då va det bara att flytta snittdagen!! Men det är den lyckligaste dagen i mitt liv!! Den delas tillsammamns med när Jonna och Moa föddes såklart!! Helt otroligt underbart!!
    Valde du att bli snittad själv, eller blev du rekomenderad det? Jag blev snittad pga att bebis1=Molly, låg i säte, och bebis2=Tilde, låg i tvärläge!

    All lycka till dej/er!! Hör av dej så man får veta hur det går för dej!

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Vi beslutade snitt i samråd med läkaren och så har jag blivit snittad förut oxå.

    Mvh Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Hej Elisabeth,

    Du den maggen var inte dålig!!!!!!
    Vilken lättnad det kommer att bli på torsdag senast.Håller tummarna att allt går som smort.
    Kram från en nyfiken faster Gerd

    SvaraRadera