tisdag, oktober 06, 2009

Mvc Besök

Idag var vi till barnmorskan och lyssnade på hjärtljud 133 på nr 1 & 145 på nr 2. SF måttet var lite mindre men de berodde på att pojkarna antagligen låg annorlunda. Vi fick komma på besök på förlossningen i mora, en barnmorkska visade oss runt och pratade om alla omständigheter. Det var mycket trevligt och givande, mycket lärorikt. Efter det besöket gick vi tillbaka till vår mvc barnmorska för att lära oss lite om andning, avslappning och massage som man använder sig av under förlossningen. Vi måste ju förbereda oss inför en riktig förlossning även fast jag förmodligen kommer bli snittad. Vi vet ju inte hur det blir förän imorgon som sagt.

Skriver så fort jag har möjlighet till det. vet ju inte om jag kommer bli inlagd imorgon eller hur det blir, men jag kommer uppdatera så fort jag kan så ni får veta hur det blir för oss.

Kram från oss familjemedlemmar fem.

2 kommentarer:

  1. Hej!!
    Ser fram emot att snart få höra hur det kommer bli för er!!! :)
    Förstår såklart att det blir svårt om du blir inlagd!! Men väntar och längtar med spänning...

    Många Lycka Till imorrn!!!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hej, vad spännande med fler tvillingar i länet :-)
    Hittade hit från en annan tvillingblogg, kul att nästan återuppleva väntan man hade innan småfolket kom. Mina tjejer är nu nio månader gamla, de föddes i Falun.
    Lycka till!

    SvaraRadera