lördag, november 14, 2009

Några bilder på våra söta

Gamelfarmor Morfar och jag och våra tvillingar som på detta kort är både barn. barn barn och barn barnsbarn.. 4 generationer
Mormor med sina barn barn.

Morbror Johannes!



Mormors man, alltså typ extramorfar


Morbror Sven på besök.










Jag tror detta är Milton. Min vännina Erica håller i Melvin. Om jag inte minns fel.






Du e så go brorsan så jag tänker äta up dig.







Vi myser med samma flaska. det är riktigt kosligt.








Melvin kan hålla sin flaska själv, duktig han är va.





















Storebror Dennis










Vi e så lika så.









































Detta kort knäppte vi idag efter att de fått tutte. Vi filmade dem innan å de var skrik i dur och moll då. ska försöka hitta på den i telen så jag kan lägga in den här oxå. kunde inte hitta den genom datorn, kan hända jag behöver hjälp... Hjälp mig granne... snääällla















4 kommentarer:

  1. Så söta de är och så lika!
    vilka minnen jag får... W försökte ofta äta på S också, och än idag smakar de på varandra då de kommer åt, få se hur länge det håller då de har fått munnen full med vassa gaddar... ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder!! De är ju bara sååå söta era små killar!! Tycker du det funkar bra med allt? Jag tyckte det va jobbigt, väldigt påtagligt och såklart underbart mysigt den första tiden innan man kom in i rutiner ordentligt!! Nu kan jag inte tänka mej ett liv utan tvillingar!! Svårt föreställa mej hur det skulle vart om det bara hade varit 1 liten bebis!!

    Ha en mysig söndag

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Vilka fina o roliga foton! kul att se några bekanta ansikten också....kram till er alla!!/yvonne

    SvaraRadera
  4. Helt underbara små killar ni har! Så kul att få se bilder på hela familjen :)
    Kram!

    SvaraRadera