fredag, februari 12, 2010

Middagen hos grannen Kerstin!

Så äntligen kan jag berätta om den supergoda mddagen som Kerstin och Ulf bjöd oss på. De hade bjudit en gammal vän till mig oxå som jag inte sett på år å dar så det var jättetrevligt. Vi bjöds på portergryta å de va inte illa. Så himla gott så man önskade recept, så det kommer vi att ta sen när vi bestämt oss för att göra grytan själva. Ronny är bra sugen för han tyckte det var så gott. Tack så jättemycket för den goda och trevliga middagen.

För er som inte vet så gav hon oss midagen som present till oss, hon e så go den här Kerstin så du läsare kan inte ana!

Här ser ni våra skruttar i de nyköpta stolarna som va tog med. Vi hade ju köpt dem samma dag som vi blev bjudna på middag men har ju som sagt inte haft tid å lägga in bilder på middagen!



Dennis tycker mycket bra om Ronny som ni ser!

Här har ni Kerstin i egen hög person som står och närmast fönstret sitter PA som är min gamla vän sen förr och på hörnet breve mig sitter Ulf!
Se så mysigt Kerstin har fixar. Hon e så underbar. Önskar hon kunde vara min granne för evigt!
Så fick jag en present oxå. Se så fin den var. Innehållet får ni se sen när jag hunnit med och lägga in den bilden. Den var fin iaf och jag vill Tacka Kerstin ännu en gång!

Mellan mat och efterrätt satt vi i tvrummet en stund å myste. Kerstin har det så mysigt hemma så!


Dennis fick som vanligt ostbågar! De brukar han alltid få av henne! Tack för att du e så go Kerstin. Å ulf å för den delen han är oxå lika go å trevlig. PÅ återseende mina trogna bloggläsare!











3 kommentarer:

  1. Tack snälla Du för dom fina Orderna, dom VÄRMDRE.
    Tycker om ER oxså,

    Kramar i Massor Kerstin

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad roligt att du skrev i min blogg och vilken fin blogg du har! Jätteskoj att hitta någon med tvillingpojkar! Här växer man så det knakar! Det står inte på nu innan de kommer, tiden går fort! Hur födde du? Jag önskar snitt och hoppas jag ska få det. Hur gamla är dina killar nu? Flyter allt på tycker du? ;) De flesta säger, dubbelt jobb, dubbel lycka och det kan man ju förstå=) Super söta är dom i alla fall dina små. Ha det bra!

    //Emma

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder =)

    Tack för din kommentar. Ja amningen går väl framåt - han äter dock mycket oregelbundet och ja.. jag vette tusan. MEN han äter ju iaf =)
    På nätterna äter han regelbundet - med tre timmars mellanrum. Men på dagarna ja då är det en timme ibland, ibland två och ibland får jag väcka honom (?) Haha.

    SvaraRadera