onsdag, februari 10, 2010

Smakprov!

Verkar inte vara så superpopulärt med potatis. Varför äta potatis när man kan få tutte av mamma som är så god och det är ju så mysigt oxå.

Vilken tid det tog att lägga upp video den här gången då! Verkar som jag har tid och skriva hela månadens händelser. Hoppas på att Milton och Melvin håller sig glada och nöjda bra länge till så jag hinner publicera detta inlägg då!

Medan jag ändå skriver här kan jag ju berätta att ett paket med blöjor var utan tryck, helt vita så man visste inte riktigt om mna satte dem utåin. Jag brukar kalla dem för albinoblöjor. Jag har knäppt kort på dem och ska maila dem till Libero, tänk om de har en tävling. Den som får förpackningen med vita blöjor har vunnit ett års förbrukning av blöjor eller nåt. De hade ju inte skadat. Önskedrömmar kan man ju få ha iaf.

I Lördags hade vi sorg för vi fick lov att ta bort Sessan, Vi kastrerade henne i fredags men hon lyckades slicka upp såret och då fanns dt ingen återvändo sa vetrinären! En av våra helsvarta katter, så nu har vi bara en helsvart kvar. Å en svartvit hane och en gul hane såklart.

Inatt somande även min morfar in, jag är inte så glad för tillfället om ni förstår. Jag tror iaf att han har det bra där han är nu.

Ja nu har inlägget fått sin tid. Jag gick ifrån datorn och kom tillbaka 20 min senare. Filmen var fortfarande under bearbetning så jag avbröt och hoppas på att kunna lägga upp den strax igen!

2 kommentarer:

  1. Åh det var inte kul för Dig/ Er.

    Kram från Kerstin B

    SvaraRadera
  2. ajdå...förstår att du är nere. Märks att man börjar bli gammal när sånt händer. Mina morföräldrar börjar sakta men säkert bli sämre och sämre..känns som att jag snart kommer får skriva samma sak som dig och det ser jag INTE fram emot =(. Hoppas han får det fint dit han kommer!

    SvaraRadera