fredag, februari 05, 2010

Svar till Anonym!

Jag "tigger" för att det är en massa som frågar vad vi behöver. vi kommer inte på vad man behöver när man får frågan och jag har lite svårt att be folk köpa saker till mig så därför skriver jag det istället. Då kan man kanske be vännerna som frågar vad vi vill ha att gå in på bloggen och kika så får de välja något där eller köpa något annat. Jag säger ju inte att man måste köpa dessa saker utan man har ju fritt val själv vad man vill köpa och om man vill köpa något. Så ligger det till sörru Anonym!

4 kommentarer:

  1. roligt att följa en blogg som handlar om tvillingar! Något ni har räknat med?

    SvaraRadera
  2. jag tycker det e en skitsmart idé, borde ha gjort en lista själv som folk kunde kika på! speciellt nu till dopet!
    Du har verkligen rätt i att man inte kommer på något när folk frågar, jag har kommit på allt efter folk frågat nu tyvärr så inget av det grabbarna behöver kommer antagligen finnas på presentbordet på dopet!

    SvaraRadera
  3. Bra förklaring Bettan!
    Alla gör väl som man vill. Å va då tigger, Du önskar ju dig saker, va e det för fel med det om man inte har det så fett ställt. Bara för att jag läser tex vad du vill ha till pojkarna, så känner väl inte jag mig tvingad att köpa något för det. Va inte så sensitiv, Anonym!!

    SvaraRadera
  4. bra förklaring
    förresten det här med tiden, det kan man alltid ha, fast man får självklart ha de som efterhand, men det är aldrig försent att göra de man vill göra efter förlossningen, man får prioitera barnet i första hand först sen när man väl ser att man har tiden inne så kan man alltid försöka göra de saker då

    SvaraRadera