fredag, mars 26, 2010

Neo!

Visar nu upp de bilder jag fotat under tiden som vi sörjt. Begravningen var underbar och det var tungt att se en så lite kista stå där framme!

Jag har lite svårt att få ned känslor i ord så jag visar nu dessa bilder som beskriver så bra hur saknad han är!


Många kramar till dig Neo och din familj!

Jag är så glad att dina föräldrar finns i min närhet och jag kan krama om dem när jag vill ge dem styrka! Till vänster ser ni en chokladkaka som jag gav Neo, till höger ser ni hästen som vi gav Neo. Det var hans första och enda häst han fick så jag är glad att vi gav han en. Bredvid fotot står fotopåsen som jag gav till pappa Peo och mamma Zorina! Så glad att kunna göra något för dem. Även om det är så lite man kan göra!

Minnesstunden då Neo fick sin häst!





Här tänder jag ett ljus för älskade Neo!









Jag kan inte få nog med foton på altaret som dina föräldrar har för dig!




Här är den fina vita kistan som var så jobbig att se.



Se så glad Neo alltid var. Han sken alltid upp som en sol när jag kom in!






Nyss gett dig våran blomma i blått och vitt!

Har nu valt att ta bort en del bilder som är lite väl privata. Förlåt till er som kanske tagit illa vid sig att jag satte ut bilder utan att fråga om det var okej! Det var inte alls meningen att såra eller göra er förbannade. Jag va lite klumpig som satte ut bilder utan att fråga er först om det var okej! Jag har nu idag tisdagen den 30 mars beslutat att ringa er imorgon och fråga hur ni vill med bilderna. Många kramar till er.

Dagen efter hälsade vi på din grav Neo! Så fint med så många blommor!



Ronny och Milton


Jag och Melvin



Sov gott nu lilla Neo och vaka över dina goa föräldrar!

2 kommentarer:

  1. Sitter här och får tårar i mitt morgon te.
    Vet inte riktigt vad man ska säga eller skriva!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera