lördag, maj 29, 2010

Lite om oss oxå nu då!

Nu är jag med i en hög med tävlingar orkar inte mera nu...önskar jag orkade så jag får större chans å vinna något... jag har blivit lite av en tävlingsmänniska...särskilt efter valborg då vi vann en massa på lotteriet och igår var vi ner på mora å köpte lite tygböcker på 70%rea på rea priset.. billigt va de å vi vann på lotteriet som de hade i mora köpstad. hela 100 kronor i presentkort som vi fick hämta ut på bokia... helnöjd!

Mer om oss imorgon..ska nu lägga mig å försöka få lite sömn så jag orkar med barnfestivalen imorgon och hoppas på att jag hinner se Sabrina i sin balklänning oxå. ska försöka komma ihåg och ringa henne imorgon och fråga vilken tid det gäller!

Ses i morrn igen då alla trogna och glada bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar