söndag, maj 16, 2010

Ronnys dag!

Idag hade min älskade sambo namnsdag och den firade vi med att fixa i Dennis rum och äta Pizza hos svärfar.... sen kom Dennis hem och hans tand var väldigt lös då jag drog ut den! Andra tanden nu... så roligt!



Här har ni Melvin som älskade Drikki som vi provar för första gången.. Han har inte kommit på hur man dricker ur en pipmugg än så jag gav honom i glas, det gick helt superbra.. Lite kladd blev det i slutet men de e ju bara bra de. Kladdigt ska det ju vara. Fått prover från Buzzador... ska fråga någon i samma ålder att prova tillsammans med oss bara å sen blir det foto och utvärdering. Vi har nu stor chans att få sagt det vi tycker om Drikki så det ska vi verkligen göra nu.. Någon som känner sig manad att prova med oss?

Nybadad och med olja i håret så fixade pappa Ronny en cool frissa som måste dokumenteras...snygg va!

Här ser ni den lösa tanden som sitter på sniskan för den är så lös...

Lite närmare...

Beredd på utdragning av tand nr 2...

Ont gjorde det oxå men den var så lös så jag ville inte han skulle tappa den i sömnen och svälja den!

Fick ett fint och bra grepp...

Drog lite och plopp så var den ute!

Blodigt blev det men inte så farligt...

Där satt den.. hihihi Han fick dricka lite vatten och skölja ur munnen!
Här har vi den abdra tanden som han tappat.... första tanden tappade han den 28:de april.


Så la vi den i ett glas med vatten och nu hoppas vi på at tandfen ska komma och ge Dennis en peng för tanden...helst en tia då...

Min lilla tandlösa sexåring kallar jag han för nu.... hihihi

Här syns även de nya tänderna lite bättre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar