lördag, maj 08, 2010

Marknaden!

Snart kryper Melvin! Har tar sig frammåt ganska fort nu.

Det är Melvin som ligger mitt i bilden..på kvällen lägger jag honom på sin sida till vänster och när jag ska gå å lägga mig så har han rullat runt en hel del som ni ser..innan jag kan sova måste jag lägga han på sin plats och sen kan jag klämma mig emellan dem och försöka somna in.

Milton sov ända till halv tre inatt innan han skulle ha sin tutte. Då var han kokhet. Han somnade om och på morron vid halv sex var kan fortfarande kokis. Jag lämnade över han till Ronny och la mig i sängen där Melvin låg med ett stort flin på läpparna. Ronny kom och hämtade Melvin och jag fick slumra lite till. Tuttade båda i omgångar och slumrade lite till.


Vi beslutade att Melvin skulle följa mig och svärfar till marknaden så Ronny endast hade sjuklingen hemma, vi tänkte det skulle bli lugnast så för Milton och Ronny. Här ligger han och sover när vi var framme.
Såhär fick han ligga i min enlingvagn. Den köpte jag för 50 :- när Dennis var nästan ett år. Jag brukar använda vagnställningen fram och tillbaka till tvättstugan för och slippa bära tvätten. tycker jag är smidigt och smart.
Efter en stund åkte overallen av och jag satte på han lilla jackan istället för jag kände det blev för varmt för han. Så idag fick Melvin åka på Rättviks marknad för första gången i sitt liv. Milton får vänta till höstmarknaden om vi tar oss dit då vill säga!
Tack så jättemycket för tipset om att välja bilder först och sen berätta om dem... de gjorde att jag fick fingrarna ur och det blev ett inläg om oss.. Tack så mycket.

1 kommentar:

  1. Kul att se hur de har växt dina pojkar :-)
    Utvecklingen går ju så snabbt framåt, snart springer de runt och hittar på bus ;-)
    Hade några vänner som också var på rättviks marknad, de skulle dit igår och komma hem imorgon. Har själv aldrig varit där...
    Vår kväll blev lite sen idag så nu ska jag krypa till kojs.
    Hoppas Milton kryar på sig snart...
    kram
    Sargit

    SvaraRadera