måndag, april 25, 2011

Vår Påsk och sol!!

Här har det hänt mycket äntligen!!

Vi har inhandlat en fin solpaviljong och mattor till!! Tvättat och hängt tvätt ute äntligen. Vi har cyklat och twinsen har fått sin första egna piggelin i helgen. De har blivit så duktiga att dricka i glas nu så det känns nästan som det är överkurs och ge dem pipmuggar men ibland vill man verkligen inte ha all dricka på golvet så då blir det flaskan eller pipmuggen ändå.. Mycket som de fått provat för första gången nu och det är så roligt...

En väldigt tråkig och hemsak sak som hände vår ena tvillinggrannpojk...han fick av en ren olyckshändelse fingertoppen avkapad i ytterdörren. Han verkar inte så besvärad över det lyckligt nog men han kommer få leva med ett kortare finger utan nagel som det ser ut nu iaf..hoppas det läker fint och han slipper infektioner. Hemskt va..jag fick tårar då jag tänkte på incidenten...

Nu är klockan mycket och jag lär gå och lägga mig så jag är utvilad och fin då jag ska på underbara praktiken igen och göra iordning affischer och planera ett kontrakt till de som ska sälja grejer på vår loppis här i Mora... Om ni vill lämna era grejer så lämna en kommentar eller maila mig på betty8105@hotmail.com så löser vi säkert det utan problem..men passa på nu innan det blir fullt!!

He en god natt!

1 kommentar:

  1. När jag läste detta kändes det lite som deja vu, läste precis om samma olycka på en annan blogg. (http://ninawikizz.blogg.se/2011/april/akuten-med-max.html#comment)

    Kikar in på din blogg lite då och då, du verkar ha en riktigt mysig familj :D

    SvaraRadera