tisdag, augusti 18, 2009

Att läsa gravidbloggar!

Det är väldigt roligt och man fastnar väldigt lätt med och söka efter fler och fler hela tiden!

Att läsa bloggar började jag med när jag lyckades hitta kläder på en blogg som jag hade chans att få gratis. Å gissa vad, jag vann lotteriet om de kläderna så jag har dem hemma. Det var 3 hela IKEA-kassar med tvillingkläder som ett annat tvillingpar haft på sig. Jag kommer skriva mer om kläderna lite då och då för jag blev så lycklig av att få dem så ni kan inte ana. När det är väldigt mycket som är jobbigt med allt brukar jag tänka på att jag fick alla kläderna helt gratis. Det gör mig alltid på bättre humör. Nog om kläderna nu till mitt börjande av att läsa och leta i bloggar!

En del av bloggarna som jag började läsa följer jag än idag. DE kommer jag att lägga till i min blogglista så småningom.

Jag har haft Urinvägsinfektion under hela graviditeten och ätit fyra kurer med pencilin. Sista Kuren gav mig så mycket klåda över hela kroppen att det var nästan olidligt. Efter det tänkte jag på att jag faktiskt haft klåda på hela kroppen typ hela tiden och det uppmärksammade jag inte förrän jag läste om graviditetsklåda på en blogg, då började man fundera. Men jag hade inte så mycket besvär som hon hade så jag blev lugn. Graviditetsklåda får ni kolla upp vad det är, för det tänker inte jag beskriva.

Det jag vill komma fram till i detta inlägg är att man lär sig väldigt mycket av det. Man får en inblick av hur andra har det och det är väldigt betydelsefullt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar