lördag, augusti 01, 2009

Mvc besök 1 juni 2009

Detta besök hade vi väntat länge på. Jag hade fortfarande svårt att tro på att jag var gravid, jag kunde helt enkelt inte tro på det! Det krävdes att få höra hjärtljud innan jag skulle fatta! Vi frågade Bm om vi skulle få lyssna på hjärta å de skulle vi! Vi lyssnade och det var en väldans fart i magen, hjärtat lät bra och vi fick höra en hel del rörelser. "Bm sa att det sparkade mycket" Det lät väldigt högt så vi fick nästan ont i öronen! Äntligen kunde jag förstå att det var en bebis därinne. Vi blev väldigt glada att få höra ett liv inne i magen!
Nu väntar vi på ultraljudet som var den 8 juni. En evig väntan hela tiden, vi tyckte ultraljudtiden var sent i graviditeten. De flesta får ju gå på sitt ultraljud i v.17. Men vi fick vänta ända tills v.19, de va väl bara å acceptera läget och vänta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar