söndag, september 27, 2009

Mvc besök

Hjärtljud 146 på båda pojkarna. SFmått= ca 55. Måttbandet räckte inte till.

Blodtryck och allt annat var bra som vanligt.


Hemma mätte vi runt om.152cm, måttbandet räckte inte till där heller. Det är en ganska stor klumpmage man går runt och bär. Det spänner och sticker i skinnet så jag är väldigt öm.


Ronny säger att magen är lika stor som en medicinboll.


På måndag ska vi på bäckenmätningi Mora.

Tisdag blir det Falun för tillväxtkontroll.

Efter kontrollen i Falun åker vi och hämtar Dennis som nu är hos sin pappa.

Onsdag ska vi till barnläkaren med Dennis för uppföljning angående Dennis allergi.

Torsdag ska Dennis till tandläkaren och efter det ska vi på våran första föäldragrupp, lite sent som sagt.


Fullt upp hela veckan.

1 kommentar:

  1. Åhh... Vilken härlig mage!! Men förstår det är tungt nu!! Det tyckte jag med min tvillingmage, och den mätte "bara" 44cm (tror jag det va) innan jag blev inlagd på Centralsjukhuset i Karlstad för havandeskapsförgiftning!! Så förstår verkligen om du tycker det är jobbigt!!!

    Kramen

    SvaraRadera