torsdag, oktober 01, 2009

BBväskans innrhåll

2 vita body stl45 med tillhörande vita byxor. Bomull
2 randiga bodys och tillhörande byxor stl45
2 randiga bodys med Bamsetryck
2 dressar, byxa och huvtröja. En vit och en mörkblå
2 par vita strumpor
2 par blå strumpor som Dennis hade på sig på BB
2 sparkbyxor som jag sytt
2 nalle overaller en vit och en brun
2 brun/vit randiga mössor
2 små vita mössor
2 tunna filtar som jag och Ronny gosat med ett par nätter för att få vår doft på dem, hoppas doften håller i sig ett tag.
2 par tossor som jag sytt
Ett inplastat förlossningsbrev
3 burkar cola till Ronny inför dryg förlossning.
2 hjärtan "mjukisar med prasselvingar"
2 nallar båda i gräddvit färg
2 små nallar en vit och en brun
2 tigrar en vit och en orange
1 paket doftfria ljus i färgerna blå och röd och en tändare
Nessesär med innehåll som ni kan räkna ut själva.
Ombyteskläder till mig och Ronny.
Amningsbh
Tillägg efter kortet
Sockor till mig som ska vara varm om fötterna.
2 snuttefiltar som jag sytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar