onsdag, januari 20, 2010

Bilder på gåvor vi fått av lite olika vänner och släkt!

De här havi fått än så länge! Jag har några mer saker som jag ännu inte knäppt kort på!
2 body och byxor till och fina findresser av grannen Kerstin! Kommer foto senare!
2 body och byxor till och pyamaser med dreggellappar till och 2 par strumpor från moster Lisbett i Usa! storlek 74
2 pyamaser av Sofia Hansson i storlek 74!
OM jag glömt någon present så kommer det senare!


Två skallror av fastrarna Ann-Mari och Susanne Jättefina, kommer att användas flitigt om ett tag kan jag tänka mig!
Bodysarna fick vi av min väninna Lena "Hajda" Hedström! Tack så jättemycket! Skulle du köpa något på Tradera sa du eller va de så att du inte vann den som du tänkt så de blev inget kanske. Jag blev lite nyfiken eftersom du frågat Ronny om vi ville ha begagnade saker. Självklart vill vi ha det. Jag köper ju nästan bara begagnat!


PartyLite nallarna fick vi av Cattis, Mia, Maria J och Eva E Tack så jättemycket jag blev jätteglad! Jag ville ju så gärna ha dem å så fick jag dem. Jag blev överväldigad kan jag lova!

Fick vi av farmor Ulla! Tack! Men vi saknar den andra du lovade oss!

Fick vi av våra föredetta grannar Zorina, Peo och Neo! Har använts flitigt. Iaf borsten än så länge!




Fick vi av moster Ulla-Britt och Tomas storlek 74 =perfekt Tack!





Fick vi av Ann.Louise och Göran storlek 74 Hur mysiga som helst tackar så mycket!



Fick vi av grannarna Ruth med familj! Passar utmärkt, behövdes Tackar så mycket!







Julklapp av mormor Monalis och hela den familjen jättefina Tackar så mycket!




Dessa fina bodys fick vi av moster Ingalill och Börje! Tack så jättemycket, superfina!




Julklapp av Mormor!


Julklapp av faster Marie och Ida! Fint! Tack så mycket!


Snygga och praktiska Jeans av faster Marie! Tackar så mycket!


Fick vi i julklapp men kommer inte ihåg från vem, hjälp mig den som vet! Fina och bra iaf! ackar så mycket!

1 kommentar: