fredag, januari 22, 2010

IKEA

Såhär fick Melvin sitta medan jag satte på mig selen. Han va rätt nöjd å glad för de! Vi valde att inte sätta på dem overallerna nå för då skulle de bara svettas inne på Ikea. Så vi satte dem i selarna och typ kuta in för att de inte skulle bli kalla!

Milton fick sitta hos pappa för han är den som är lite tyngre och jag har så ont i ryggen sen de låg i magen. Det skiljer ju faktiskt nästan 200gram!

Melvin hade handduk som kudde annars hade han typ fått titta upp i taket eller hålla upp huvvet själv hela tiden! Jag har ju både mage och tuttar som är mycket större än på Pappa Ronny!
Vi var nästan påväg att köpa dessa Krokodiler men ångrade oss i sista stund för de va lite dyra för vår plånbok. Synd man inte va rik, fanns så mycket vi hade velat ha och behövt men som vi inte kunde köpa så det får hamna på vår önskelista. Hoppas någon annan kommer med de sakerna till oss. Kommer lite bilder på fler saker nu! Tänkte på er som frågat vad vi vill ha men inte fått något svar. Här har ni lite olika saker att välja mellan!




Tygboken tyckte Melvin mycket om och vi me för den delen!

Han höll i den hårt och ville inte släppa den.




Som ni ser så sitter den fast i Melvin fortfarande.

Färgglada mysiga bollar som de kan kasta på varandra sen tänkte jag. Någon som känner sug att ge oss sånna?




Behövs när de ska börja lära sig räkna!


Tänk va fint det hade varit med ett svartvitt familjefoto i denna ram! Det var mycket vi fick lov att lämna på hyllorna!! Buuuuuhuuu


Men glada är vi ändå för vi har ju varann! Denna stora kudde skulle egentligen va till katt eller hund men jag tänkte pojkarna hade kunnar ha dem och ligga på.


Hungriga blir dem även på Ikea så jag fick sätta mig å amma. Här sitter jag med Milton, Melvin hade redan ätit klart. Efter att jag ammat klart såg jag amningshörneskylten, typiskt mig att vara så blind. Skulle ni se mig å jag inte ser er när vi möts någonstans så vet ni att jag inte är stram eller så. Jag ser er bara inte! NI som mött mig vet ju vad jag snackar om!



Melvin fick vänta på oss hos pappa!

Sen var det bara lagersidan kvar att strosa i och där hitta vi på stora gosedjur, många var de oxå! Inte så dyra men vi ansåg att vi behöver pengarna till annat!

Vi hade trevligt och tiden gick fort. 5 timmar var vi därinne. Kändes inte som det men så va det! Efter vi packat ut oss i bilen åkte vi till en nyfunnen vän som vi träffade på BB. Hon skulle bjuda oss på middag och så hade hon köpt overaller till tvillingarna och regnställ till Dennis! Dem visar jag på bild i ett senare inlägg! Nu ska jag gå och sova. Nattit natti på er alla trogna bloggläsare!

1 kommentar: