söndag, januari 31, 2010

Det roligaste inlägg jag någonsin läst.

Här beskriver en tvillingmamma hur det kan vara med tvillingar i hemmet! Vet inte om jag längtar till den tiden eller inte! Kommer få en massa skrattstunder känner jag iaf på mig!

Skitigt värre!
januari 30th, 2010

Måste bara berätta vad som hände härom dagen! Killarna har varit lite röda i rumpan ett tag nu och jag försöker att ha dem utan blöja lite då och då.
Efter badet i förrgår så lät jag dem därför krypa runt utan blöja ett tag, Wilmer fastnade vid hyllan i hallen och var så nöjd, så jag nappade Simon för att börja smörja in honom och ta på pyjamas. När jag är mitt i proceduren så hör jag ett välbekant ljud utifrån hallen…fan fan fan! Jag försöker skynda mig så gott jag kan med Simpans blöja och ser i ögonvrån att Wilmer fortfarande sitter snällt och leker…fast i världens bajshög! Jädrans också! Skynda, skynda innan han upptäcker sitt verk.
Jag ska precis till och sätta ner Simon då Wilmer vänder på skallen och lyckligt upptäcker vad han sitter på, inom loppet av några sekunder hinner lillskiten sparka runt sörjan över hallgolvet, addera en ansenlig pöl kiss samt slå det hårdaste han kan med handflatorna i golvet! Jag hinner fram lagom till att ungen ska smaka av sin ”soppa” och sliter i ren och skär desperation upp honom från golvet och in i duschen. På vägen dit hinner han kleta ner en och annan vägg också, härligt.
Mitt i tvagningen av skitungen så kommer jag ju på att jag faktiskt har ett barn till, en nyfiken liten skit som kan krypa fort som vinden. Mycket riktigt har även han upptäckt ”leklandet” i hallen, mitt i allt detta öppnas dörren av min brorsa som förskräckt möts av ett nerbajsat hallgolv och utropar…fy fan vad det luktar skit här!!!
SUCK! Samtidigt tror jag inte att jag skrattat så mycket på hur länge som helst, när jag berättade om missödet för Martin så grät vi nästan båda 2 av skratt. Ett kul minne att återberätta för framtida flickvänner kanske

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha... Kan inte sluta skratta!!! Då vet man vad man har att vänta sej!!
    Hoppas allt är bra med dej och din lilla familj!!

    Må så gott!!
    Stor Kram

    SvaraRadera
  2. hahaha va härligt=)
    är det fårn en blogg? vems blogg i så fall?
    o jag måste bara säga att dina pojkar verkligen har jätte fina namn=) har en kompis med en son som heter Melvin med Milton var med extremt gulligt, och dom passar ju så bra tillsammans=)

    SvaraRadera