måndag, februari 01, 2010

Bästa sambon i världen!

Måste bara tala om att jag har den underbaraste mannen i världen!
Jag kom just hem från massage till Ronny som springer från tvrummet in i köket där hamburgarna ligger och fräser i pannan. Han sa han skulle byta blöja snabbt på Melvin medan Milton sov. Men då vaknade Milton så han skulle springa in i köket och vända hamburgarna innana han skulle gå til Milton. Som tur var kom jag då och kunde ta Milton istället. Medan jag var borta hade han förberett med sallad och doningar till maten. Han är en superpappa tycker jag! Livet jag hade när Dennis var bebis var tusen gånger jobbigare då jag var helt själv och var ganske fast. Kunde inte ens köpa mjölk om de så behövdes utan att bylta på Dennis allt. Vilket annorlunda liv det är när man är två säger jag bara!

2 kommentarer:

  1. våra grabbar är födda den 3 september men dom var beräknade till den 10november.... är förhoppningsvis närmre 6kilosstrecket nu så inte riktigt lika stora som dina skruttar=)
    Vi har inte dna-testat dom och kommer antagligen inte göra det heller, har ni gjort det? eller tänker ni göra det? våra hade varsin moderkaka och är enligt dom flesta inte sååå lika, vi tror att dom är tvåäggs!

    SvaraRadera
  2. Jag beundrar alla ensamstående föräldrar. Märkte själv hur "handikappad" man blir när den andre föräldern inte är närvarande. Tobias var på kurs i 12 veckor och jag var själv hemma med två barn då.
    Så en eloge till dig som klarade av det och ett grattis till dig som har en bra karl vid din sida!!
    Ta hand om er.
    Kram Carola

    SvaraRadera