fredag, maj 21, 2010

Dagen i bilder!

Dennis fick åka till mormor och vi for till Älvdalen för näst sista babysimmet!
Innan simmet bjöd tiobarnsmamman Tina på gott fika. Alltid lika trevligt att träffa dem. De är så goa hela bunten där hemma...synd bara att vi får sån liten chans å träffa tiobarnspappan Jörgen. Vi försökte få lite twinbilder på våra tillsammans men dt var inte lätt kan jag säga... Några fick vi till iaf!


Dock blev ju vi med på bild å de va ju inte riktigt meningen. Vi fick till det ganska bra iaf tack vare Tinas ide om att sitta på gungorna!

På babysimmet hade vi väldigt mysigt!

Här va det dubbeldyk...först Melvin och sen Milton...



De va nog första bilden på oss fyra tillsammans...bra blev den oxå...hoppas på att någon mer kan knäppa fina familjebilder på oss snart...och att Dennis kommer med...det skulle glädja mig enormt....någon som vill hjälpa oss?





Slut på simmet å då sjunger vi Bussen!
Trevlig dag förutom en sak-....-en oväntad räkning som damp ned i lådan innan vi åkte så det blev gräl i bilen!

2 kommentarer:

  1. Så mysigt ni ser ut att ha haft det :) jättefina bilder.

    SvaraRadera
  2. vad underbart det ser ut att bada med dom små.
    du får mer än gärna komma å hälsa på mig framöver, ska försöka jobba en vecka till bara. men du skrev ju att du inte hade råd att åka till orsa typ ( på fejan eller var det va) jag tänkte åka in å kolla in din loppis idag, men det blev bullbak i regnet, å det är väl typ det enda jag orkar med idag. puss å kram på er.

    SvaraRadera