onsdag, maj 19, 2010

Hjälp oss att få chansen!




Här är en länk: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=33995#

Vore roligt att vinna... inte nog med att man har chansen till att få sina ögonstenar på framsidan på favorittidningen man vinner oxå en proffsfotografering, resa till stockholm och hotell. Skulle verkligen vi behöva som inte ens har råd att åka till Orsa...

Jag är helt säker på att det är fler än vi som vill se Milton och Melvin med stolta storebror Dennis på framsidan av tidningen. Så kom igen nu alla mina trogna vänner och bloggläsare, rösta på fler än en dator för större chans....en röst/dator är det som gäller...

Skriv gärna en rad här på en kommentar att ni har röstat så jag kan tacka er sen!

Vi behöver verkligen komma ut för att orka med vår vardag och hålla våran kärlek vid liv..
Här är en till länk till en annan bild jag lagt upp på deras sida!

5 kommentarer:

  1. Kul sådär att du typ bara kopierade mitt inlägg på min blogg och sen ändrade till dina egna barn..! Lite dålig stil kan jag tycka, men good luck ändå! Vi är nog många som vill vinna, så vi kan ju alltid rösta på varann då...

    SvaraRadera
  2. Hej! Fina tvillingar du har och roligt att få läsa om andra som också har tvillingar. :) Återkommer.

    SvaraRadera
  3. Detta inlägg påminner på mer än en punkt om mitt inlägg...på min blogg! En slump?!

    SvaraRadera
  4. Ja det måste vara en slump.. jag vet inte ens vem du är... Jag skulle vilja se ditt inlägg då! Tala gärna om vart jag kan läsa det bara...

    SvaraRadera
  5. HejHej!

    Vilka fina tvillingpojkar :)

    Har själv tvillingar, en flicka & en pojke!
    De blir 9 månader nu om 2 dagar! Fast man får räkna minus 16 veckor i utveckling & vikt då de föddes i v24.. Så de är ÄNDÅ inte så stora som dina, bara större på papperet ;)

    Kram på er!

    SvaraRadera