torsdag, juni 03, 2010

Äntligen kommer bilder!

I vanlig ordning så kommer korten lite fel.. jag har verkligen svårt och tänka baklänges. glömmer lätt bort att en del foton skulle före de andra och så vidare men de får ni väl ta... får försöka förklara med ord så ni förstår vilken ordning korten ska ses på egentligen!



Här är en lek de gjorde inomhus eftersom de började regna... alla fick lov och kuta in.. förutom vi.. förklaring kommer!!!!

Här ser ni våra underbara grannar Mats och Malin som vi var dit med...barnfestivalen alltså...det blev riktigt lyckat tycker jag...efter att vi varit ute på festivalen så valde vi att gå in å äta våran medtagna lilla mysiga picknick... fanns ingen bra yta att lägga filt på och mysa just där.. och de va ju tur för som sagt de började spöregna och vi had esån tur att vi var redan inne då och hade tagir den bästa platsen inne...myspys på hög nivå var det tycker jag.. ni med Malin?

Brandbilen kom dit så Dennis fick sitta i och kolla in alla slangar och prylar de har!


Ambulansen var han oxå inne och inspekterade...han fick sitta i sänken oxå eller vad man nu kallar den...



Kastra pil fick han oxå göra men jag hann inte med och fota han kastade pilen p en gång och träffade... träffsäker gfrabb kan jag lova!!! Gillar vi!!




Kasta boll va han oxå duktig på...han fick sex poäng och det vart en till Dennis på samma ställe så han fick skriva efternamnet åt oss oxå...sen va det prisutdelning och den andra Dennis vann med samma resultat så jag blev lite sne på det... tur att Dennis inte förstod riktigt vad som stod på där för då hade jag fått lov att kräva rättvisa....han e så duktig och förståndig lilla Dennis som nu börjar bli så stor.. jag blir så stolt och lycklig!!!





Milton och Melvin var ju oxå förståss med... satt i vagnen ett littet tag sen blev det sele för det va inge kul å sitta där tydligen!!
Gissa vem som är vem...







Dennis älskar att hoppa i hopptorn...han hoppar så högt och mycket...såååå duktig!!







Här busar alla mina grabbar i sängen...riktigt mysigt faktiskt...







Melvin älskar att hänga uppochned... Milton oxå men Melvin är mest såld på det...iaf nu då!!!



Jag hoppas ni hängde med i svängarna och förstod dagen ganska bra ändå...vi åt middag hos grannen oxå å de kommer i nästa inlägg.. så ni får härda ut för fler bilder snart igen....
Hoppas det var givande och se hur kul vi hade...kram på er alla!




2 kommentarer:

  1. Oh mysiga bilder!

    Sv: Tack så hemskt mycket för din fina värmande kommentar. Krama om massor

    SvaraRadera
  2. åh var våra pojkar med i tidningen? då måste jag springa iväg och köpa den, tack för det=) det hade jag ingen aning om (prenumererar ju inte)

    SvaraRadera