fredag, juni 11, 2010

Buzzador!


Kanske många som inte vet vad jag snackat om när jag nämnde buzzador.....Ska försöka förklara lite snabbt: Buzzador är som gratis nöjje kan man kanske säga...det går ut på att man får produkter hem som man ska bjuda vänner på som har användninga för det....man ska prata om produkten och komma fram till vad man tycker om den....jag har hunnit prova Drikki än så länge och kommer att få prova, med er andra som är intresserad, natusan olja och bathwach...något lite nytt...ni ser i senare inlägg vad jag menar och ni som vill vara med och prova med mig hör gärna av er.. alla gravida och nyförlösta.....Johanna och Veronica till exempel!!!


Här nedan har ni en länk som ni kan klicka på och därmed kan även ni få chansen att prova nya produkter tillsammans med vänner..det är roligt så jag rekomenderar det verkligen!


För er som har några frågor så ställ dem bara i en kommentar och jag ser till att du får svar så snabbt som möjligt....


Kram på er och ha en trevlig fortsättning på er dag nu...eller god natts sömn om du är påväg ner under täcket...
Nu ska jag se om det är något mer jag måste sätta på plats innan jag kan gå å lägga mig...jag håller nämligen på och försöker få lite ordning i kaoset här hemma.. har börjat ikväll och just nu är det som vanligt..mer kaos än tidigare...kommer bli bra bara jag får lite tid till ordningen...hinner inte med så mycket dator just nu å en liten tid frammåt så ni vet det...bilder på resultat kommer så småningom..ha inte för stora förväntningar och räkna med att ni får vänta på bilderna...kan hända ni får påminna mig om bilder oxå...då är det bara att skriva det i ett inlägg så fixar jag snabbare fram bilder...







1 kommentar:

  1. Va!! står mitt namn med :-)haha, ja det hade väl vart kul å prova nåt sen, typ tre veckor kvar nu :-)kram

    SvaraRadera