tisdag, februari 22, 2011

Byte eller inte!

Nu har jag bestämt mig för att inte byta blogg trots allt. Det känns bra att skriva i den här bloggen ändå och man kan lägga in bilder i sidan utan krongel som det inte verkar gå att göra på blogg... alla har ju sina för och nackdelar...blogg är ju bra på en massa annat...

Så nu vet ni alla att det inte kommer bli någon ny adress som gäller utan behåll denna så kommer du kunna följa oss så gott jag har tid över till bloggen såklart!

Jag hoppas kunna skriv alite mer i framtiden då den kommer se mycket finare ut för Janna http://whatthefuckdotcom.blogg.se har gjort mig en helt underbar design som kommer synas här snart... jag har tröttnat på bilden i headern och har liksom inte kunskapen och tiden till at fixa till det då är det bättre att sånna som Jenna kan göra det å man betalar en lite summa istället!!

Du är helt underbar Jonna som ställer upp på alla frågor och hjälper mig så jag inte gör något förhastat!

Tack alla läsare för at ni är kvar och läser om oss... nu kommer mina härliga twins med min underbara sambo hem strax och då måste jag stänga av datorn.

Dennis har jag redan hämtat och han är hos en kompis och leker!! Han är så duktig min lilla solstråle!!

3 kommentarer:

  1. Så nu är den uppe :) Klicka F5 några gånger om du inte ser den direkt :)

    och Tack själv för att jag fick leka med dina htmlmallar :)

    SvaraRadera
  2. va fint det blir vännen! då är det du som hjälper mig att få min blogg lite fin sen då, jag som inte fattar nånting om sånt där :-) kramkram

    SvaraRadera
  3. Jo tack Jonna!! DEt var helt underbart att få bloggen såhär fin!!! Det ser ut som jag kanske redan ger dig kunder...

    Ja du Johanna: som sagt så är det Jonna som gjort denna design, jag har bara valt ut foton och beskrivit vad jag tycker om..sen har hon gjort resten... hon gör designer och säljer!! Det är bara att gå in på hennes blogg och så kan du ta kontakt med henne!! Du kan nämna att du är en vän till mig så kanske hon kan fixa till ett bra pris eller nåt.. det vet jag inte ...inget jag garanterar så du vet... klicka bara på hennes blogg så kommer du garanterat rätt!

    SvaraRadera