fredag, februari 11, 2011

Många projekt

Nu är det lite på G här..

Jag kommer fortsätta blogga på en annan blogg såmåningom, jag talar om när det är dags å börja läsa där istället.

Ett annat projekt jag har är att jag tänker fixa iordning så man ska kunna lämna in Loppisprylar och Barnkläder/prylar till försäljning... När det ska börja samlas in talar jag om när det är dags men jag vill ge er en stor möjlighet att ta kontakt med mig i tid så ni vet att ni kommer få en plats. Ni kan ju börja samla ihop era saker som ni inte behöver redan nu så har ni ett stort lass då det är dags...jag beräknar att det kan hända på Våren!

Nu är förvarnade och har möjlighet att tala om för era vänner om chansen att bli av med skrot och få pengar för det istället för att slänga det på tippen direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar